View Full Version : identiteit incredimail
:-| hoi kan iemand me helpen met incredimail ik heb een allias aangemaakt bij chello voor mijn vrindin en heb een extra identiteit aangemaakt in incredimail voor haar nu heb ik als ik de pc opstart en inlog dat ik een identiteit moet selecteren mijn vraag is nu of iemand weet hoe ik mijn indentiteit automatisch krijg en als mijn vriendin inlogd zij haar identiteit krijgt zodat je niet meer hoeft te selecteren welke identiteit je wil de help functie van incredimail helpt daar niet bij deze geeft alleen aan hoe je een identiteit moet aanmaken
alvast bedankt voor de tips
aphrodithe
3 juni 2005, 15:33
Hallo sabary ,
Ik ben aphrodithe en heb ook incredimail gebruikt, MIjn man wou zijn outlookexpres behouden dus had ik incredimail op dezelfde computer geinstalleerd en ik had ook hetzelfde probleem .Maar wij gebruiken dezelfde computer is dat ook in jullie geval zo ? dan vrees ik dat je gewoon hetzelfde moet doen als wat je nu doet .Als jullie allebei een computer hebben dan zal ze zelf naar de site moeten gaan en daar de verandering moeten brengen zodat jij zelf har op jouw computer kan verwijderen en dan moet het goed komen :-*
sabary
3 juni 2005, 18:13
het is inderdaad op dezelfde pc ( laptop ) ik zal eens kijken op de site van incredimail of ik iets kan vinden om het op te lossen
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.