Woodpecker27
27 april 2005, 21:03
Hallo,
Regelmatig krijg ik een foutmelding in Outlook Express 6 bij het ontvangen en versturen van e-mails.
Het volgende venster verschijnt:
Outlook Express
Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken.
Raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details.
Tabblad Fouten:
* Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: ‘S. de Groot’. Server: ‘mail.chello.nl’ Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd (SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
* Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: ‘S. de Groot’. Server: ‘mail.chello.nl’ Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd (SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
Soms duurt het een kwartier voordat ik weer on-line bent, soms enkele dagen.
Weet iemand hoe dit soort problemen te voorkomen zijn?
Ligt dit aan een instelling binnen Outlook Express 6, een mogelijke update van Windows XP Service Pack 2, is dit een technisch probleem van mijn kabelinternet (UPC cq. Chello)?
S.v.p. advies, alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
S. de Groot
Regelmatig krijg ik een foutmelding in Outlook Express 6 bij het ontvangen en versturen van e-mails.
Het volgende venster verschijnt:
Outlook Express
Er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken.
Raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details.
Tabblad Fouten:
* Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: ‘S. de Groot’. Server: ‘mail.chello.nl’ Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd (SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
* Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: ‘S. de Groot’. Server: ‘mail.chello.nl’ Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd (SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E
Soms duurt het een kwartier voordat ik weer on-line bent, soms enkele dagen.
Weet iemand hoe dit soort problemen te voorkomen zijn?
Ligt dit aan een instelling binnen Outlook Express 6, een mogelijke update van Windows XP Service Pack 2, is dit een technisch probleem van mijn kabelinternet (UPC cq. Chello)?
S.v.p. advies, alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
S. de Groot