PDA

View Full Version : Xbox Nieuwe Harddisk instaleren

Gruber
27 April 2005, 09:39
Hallo,

Moderator, als dit verboden is om te vragen, laat het aub bij een waarschuwing.

Vraagje: Ik heb op mijn Omgebouwde Xbox Evox zitten maar ik wil mijn Originele Xbox Hardeschijf vervangen met een nieuwe van 160GB. Zodat ik mijn eigen films erop kan zetten en bekijken tijdens de vakantie (hoef ik niet alle DVD's mee te nemen).

Moet ik meer informatie geven of kan iemand mij helpen

JohnL
27 April 2005, 11:13
Volgens mij is dit niet illegaal (okay, het ombouwen van de X-Box wel, maar daar gaat het hier niet over). Ik begrijp niet helemaal wat de vraag is. Je wil je schijf vervangen, maar wil je weten of dat üperhaupt mogelijk is, hoe dat het moet? Ik heb in ieder geval begrepen dat het wel mogelijk is en dat het feitelijk niet eens zo moeilijk zou moeten zijn. Google al eens geprobeerd?

iemand08
27 April 2005, 13:56
ik zag net ergens deze site staan en misschien heb je hier nog wel wat aan.

http://www.modchipstore.com/?OVRAW=xbox&OVKEY=x%20box&OVMTC=standard#

klik dan xbox aan en daarna Hard Drives & Combos . ik hoop dat je hier nog wat aan heb.

iemand08

Gruber
27 April 2005, 15:04
Google heb ik al geprobeert maar daar komen vaage resultaten uit. dan moet ik evox.ini gaan veranderen ofso heel verwarrend.

De link is het kopen van een nieuwe Mod0chip dit doe ik liever niet en ik ben duurder uit.

Injection
27 April 2005, 23:59
hoi, je kan (heb ik gehoord) maximaal een 120GIG harddisk er in bouwen.. als je die er in hebt zitten, kan je hoogstwaarschijnlijk een image maken van de oude harddisk, en die terugzetten op die nieuwe harddisk.. ik heb dit gehoord van iemand, dus ik ben er niet zeker van!!!

probeer eventueel als je het eenmaal erin hebt zitten een softwarematige mod te vinden, als je een hardwarematige vindt (met iemand die hem professioneel kan ombouwen) is het natuurlijk zeer zeker goed.

MVG. Tom van Mil

Gruber
28 April 2005, 06:20
Oke, ik heb de HD nog niet besteld ik heb ook net gelezen dat je er maximaal 137GB in kan stoppen. Ik koop er dus maar eentje van 120GB.

Bedoel je dat ik een Image-makende mod moet zoeken?

Gruber
28 April 2005, 18:14
BTW, als ik die HD heb geïnstallerd, hoe moet ik dan FTP'en?
Hoe moet in mijn modem, via een crosskable of een straight?

Injection
29 April 2005, 09:17
het kan ook gewoon via een ander kanaal in de computer.. dat wilt zeggen dat je hem gewoon in de computer kan aansluiten en de images er gewoon op kan zetten... er zit een soort "MAC" bestandssysteem op, die komt gewoon overeen met windows... als je hierop de image's zet, dan kan je gewoon een dvd afspelen (met een andere software-mod)

MVG. Tom van Mil