PDA

View Full Version : Hotmail In Outlook

Bassie
25 april 2005, 21:35
GoedenAvond,

In een van de uitgaves van Computer Idee 2005 stond een artikel hoe men post van Hotmail in Outlook Express kan laten binnen komen. Hierin stond beschreven hoe hotmail-post kan binnen komen, ondanks dat MSN heeft besloten dat men er voor dient te betalen. Door een zogenaamd Plus Account te nemen.
Helaas ben ik deze uitgave kwijt geraakt.

Zou iemand mij alsnog kunnen vertellen hoe ik dit moet gaan doen, want mijn inbox van 2 Mb begin echt te klein te worden op MSN Hotmail.

Met Vriendelijke Groet Bassie

n*e*r*d
25 april 2005, 21:40
Ben zeer benieuwd naar de antwoorden. Deze vraag wilde ik vanavond ook stellen op het forum.
Wil graag ook meel ontvangen van hotmail in outlook omdat op het werk de ict-afdeling het bekijken van hotmail geblokked heeft......!
mzzl

Anonymous
26 april 2005, 08:56
Jammer dat je het no.van CID niet meer weet,maar ik heb wel een antwoord van M$ voor je
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;878462

arjan2
6 juni 2005, 20:45
Het is mogelijk dat heb ik ook gezien. Alleen kan het blad ook niet weer vinden. Het stond toen bij voor nop.

reintje
7 juni 2005, 00:59
CID nr.5 2005

Navy
7 juni 2005, 06:35
O, dat! Geprobeerd: lukt niet! Net zo min als met "Hotpopper". 8o|

arjan2
8 juni 2005, 19:43
Gelukt :-P Alleen uitgaande post lukt nog niet. :-( Weet ook iemand hoe dat werkt???

BlackTiger
8 juni 2005, 19:54
Misschien als je aangeeft met wat het nu gelukt is?
Als je een smtp server zelf kunt instellen, stel dan de smtp server van je eigen internetprovider in, dan gaat het versturen ook lukken.