View Full Version : Outlook
Vince666
13 april 2005, 18:33
Outlook 2000 loopt vast elke keer als ik het opstart. Ik moet een dringende mail krijgen, in welke map kan ik mijn emails vinden? Ik kan ze niet op internet bekijken aangezien Outlook ze allemaal downloadt.
En hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Bedankt!
Dreadnaught
13 april 2005, 23:24
de emails staan in je pst file op de computer.
gewoon naar zoeken op je computer gaan en naar *.pst zoeken.
na herinstallatie van outlook 2000 je systeem naar die pst laten verwijzen en je hebt alle mail terug.
Vince666
14 april 2005, 17:43
hmm, ik vind geen pst files met de zoekfunctie..
kater
14 april 2005, 18:07
Klopt, die vind je alleen als je met Outlook Express werkt.
14 tips voor outloo (http://vop.itbe.utwente.nl/issues/20040701/275/nl) Dit vroeg je niet, maar kwam ik als eerste via www.google.nl tegen. Google met zoekopdracht (http://www.google.nl/search?hl=nl&q=outlook+e-mail&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3Dlang_nl)
Verder kan ik het helaas niet vinden.
Ik werk zelf ook met Outlook (Outlook XP) en belangrijke e-mails sla ik altijd op.
Als de e-mail nog niet gedownload is (en dat kan bij jou nu niet) kan je hem via webmail bekijken.
Vince666
14 april 2005, 18:43
outlook downloadt ze wel, maar tijdens het downloaden loopt het spel vast. dus ik kan niet via webmail kijken, heb ik al geprobeerd.
Weet iemand hoe dit zit met outlook?
reintje
14 april 2005, 19:29
Klopt, die vind je alleen als je met Outlook Express werkt.
:?: Bij mijn weten zijn dat DBX-bestanden.
reintje
14 april 2005, 19:33
Outlook slaat de e-mail en het adresboek standaard op in het bestand C:\Windows\Application Data\Outlook\OUTLOOK.PST (u kunt dit bestand ook vinden met de functie Zoeken (naar bestanden nl.:OUTLOOK.PST) in het Startmenu van Windows). In XP vindt u dit bestand wellicht in de map C:\Documents and Settings\Uw inlognaam\Application Data\Microsoft\Outlook\. U kunt dit bestand kopiëren naar een veilige locatie voordat u Windows opnieuw gaat installeren. U kunt deze file na de installatie weer terug zetten of nog beter: Outlook naar dit bestand laten verwijzen als u het op een andere harde schijf heeft geplaatst. Voor de zekerheid kunt u ook nog kiezen om de gegevens te exporteren vanuit Outlook zelf.
Heeft u de optie AutoArchiveren in Outlook aan staan dan doet u er tevens verstandig aan om ook het archief bestand mee te kopiëren. De optie AutoArchiveren kunt u in vinden onder Extra, Optie, tabblad Overig, knop AutoArchiveren. U ziet hier een link staan naar het bestand archive.pst welk u vervolgens met de Windows Verkenner kunt kopiëren naar een veilige locatie.
Bron: Schoonepc.nl
Vince666
14 april 2005, 22:12
niets in application data gevonden, geen pst's, geen dbx's..
help?! :D
reintje
15 april 2005, 09:39
Ik denk dat je Outlook flink beschadigd is.... Zou het kunnen dat getracht is je PC te hacken? Vergelijkbaar verhaal gehoord onlangs van iemand die wél de mails terugvond. Zal ik es naar informeren hoe dat is gegaan.... Als je een belangrijke mail verwacht... zou ik Mailwasher installeren en kijken of je dan wel de mails op de server kunt zien.....
reintje
15 april 2005, 11:17
Zou het kunnen dat getracht is je PC te hacken? Vergelijkbaar verhaal gehoord onlangs van iemand die wél de mails terugvond. Zal ik es naar informeren hoe dat is gegaan....
Die mails stonden nog gewoon in de desbetreffende mappen en kwamen weer tevoorschijn in het programma na opnieuw invoeren van alle gegevens in Outlook..... Hier ben jij niet mee geholpen dus. Het lijkt mij dat er niks anders op zit dan Outlook opnieuw installeren..... en als je geen back-up hebt van je gegevens je alles kwijt bent... Misschien kunnen je nog iets boven water halen met een Recover Programma....
Vince666
16 april 2005, 20:20
Bedankt allemaal, aangezien outlook zelfs na herinstalleren niet werkt heb ik gewoon met outlook express verdergewerkt en de berichten geïmporteerd.
Thx!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.