PDA

View Full Version : Gewijzigde Bijlage verdwenen

Harteman
31 maart 2005, 00:32
Beste mensen,

Ik zit met een redelijk groot probleem...
Vandaag heb ik in Outlook Express een bijlage (word document) geopend. Nadat ik er een aantal uren aan had gewerkt heb ik het opgeslagen door de knop "opslaan" te gebruiken (dus NIET "opslaan als").
Ik heb het document afgesloten, maar toen ik het later weer wilde openen kon ik het NERGENS vinden. Ook niet in de temp. internet files, laatst geopende documenten in menu start etc. etc.
Ik heb overal gezocht. Toen ik via Outlook Express dezelfde bijlage weer probeerde te openen bleek dat ik hier weer de oude (orinigele) te pakken kreeg, dus niet de gewijzigde versie.
Het stond niet in Word bij de laatste geopende documenten omdat ik na dit document nog zo'n 6 andere documenten had geopend...

Zoekend via de zoekfuncties krijg ik het ook niet te pakken...

Wie weet wáár en hoe ik het gewijzigde document kan vinden?
Of weet iemand een helpdesk waar ik om raad kan vragen?
Het is echt heel belangrijk voor me en met enige spoed...

Graag hoor ik van jullie...

Groeten,
Jan Harteman

reintje
31 maart 2005, 00:44
Ik heb even hetzelfde gedaan. Bij mij werd echter de Wordbijlage van de mail wél aangepast.... Ik heb een snelkoppeling weer teruggevonden onder Documents & Settings\"gebruiker"\Application Data\Microsoft\Office\Recent. Ik heb de opties voor opslaan van Word standaard ingesteld.
Je kan ook es proberen op datum van wijziging te zoeken ipv op titel.....

Harteman
31 maart 2005, 00:56
Heel raar...ik heb dat allemaal net al geprobeerd, maar dan kwam ik telkens net op een andere (indirecte) manier in die map...
Nu ging ik er direct naar toe en zie daar...daar stond ie...maarja, goede hoop had ik niet...toch maar geopend....
Windows vraagt leuk of de snelkoppeling gerepareerd moet worden? Het bestand zou immers een foutje bevatten en het bestand zou te groot zijn om automatisch te repareren...
Ik had er dus slechte hoop in, maarja..op goed geluk.
En nu?

IK HEB HET DOCUMENT WEER GEVONDEN!!!

HEERLIJK! WELTRUSTEN ALLEMAAL!

reintje
31 maart 2005, 01:02
Gelukkig! :lol:

Flater
31 maart 2005, 08:24
Pfvieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dat klinkt als een blijde Harteman! (Y)