View Full Version : G-mail invites
Superdad
29 maart 2005, 19:50
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag G-mail eens proberen
heeft er nog iemand g-mail invites voor mij?
alvast bedankt :lol:
rotterdammer
29 maart 2005, 20:03
Wil je er wel 1 sturen maar dan heb ik een e-mail adres nodig.
Superdad
29 maart 2005, 20:10
Bedankt,
mijn e-mail adres is jj.vasseur@quicknet.nl
rotterdammer
29 maart 2005, 21:34
Onderweg!
carco
1 april 2005, 22:07
Ga eens naar deze site.
http://gmail.afraid.org/
Darude1234
2 april 2005, 15:25
http://isnoop.net/gmail/
daar hebben ze er ook nog 675000 voor je ;-)
quibus
13 april 2005, 10:39
Bij afraid.org kom ik in een enorme wachtrij en de andere link kan ik niet openen. Heeft iemand een gmail invite over?
Alvast bedankt.
Eagle_Erwin
13 april 2005, 14:14
Ook nu geldt weer: e-mail adres nodig. Als je hem niet wilt posten, kun je ook via mijn profiel bij mijn e-mail adres komen, stuur maar een mailtje.
Heb er trouwens nog meer over, en vragen staat vrij (met het weigeren erbij :-P ).
Heb er nog exact 100 over
kater
13 april 2005, 14:30
Bedankt,
mijn e-mail adres is jj.achternaam@onbekend.nl
In verband met spam, kan je beter je e-mail adres nu verwijderen. Dat kan als je op het envelopje onder je bericht klikt.
Eagle_Erwin
13 april 2005, 14:46
@Kater: E-mail adressen worden hier met een speciaal script spamvrij weergegeven. Dus programma's die het web afspeuren, komen het adres niet te weten. Alleen handmatig zoeken levert iets op.
Richt
13 april 2005, 15:03
@Kater: E-mail adressen worden hier met een speciaal script spamvrij weergegeven. Dus programma's die het web afspeuren, komen het adres niet te weten. Alleen handmatig zoeken levert iets op.
en er gaat toch niemand hand maatig zoeken!, veelsteveel werk :mrgreen:
en als iemand nog een invitewil? mail me maar een vraag, ik heb er nog een stuk of 100,
Gmailheeft nu 2088MB mail boxen (Y)
marientje
13 april 2005, 15:16
jaja, iedereen heeft massa invites over.
Maar even voor de admins: dit is precies wat GMail NIET wil. Ik heb dit al op meerdere andere fora een mailtje gezien waarin staat dat je wordt geacht deze topic te sluiten danwel te verwijderen.
Modje
13 april 2005, 16:31
jaja, iedereen heeft massa invites over.
Maar even voor de admins: dit is precies wat GMail NIET wil. Ik heb dit al op meerdere andere fora een mailtje gezien waarin staat dat je wordt geacht deze topic te sluiten danwel te verwijderen.
Waar staat dat dan? Weet je zeker dat die sluitingen niet het beleid waren op de diverse fora?
En ik wil dit best overwegen maar voel me hiertoe niet verplicht. Kun je me hier een link over geven?
Ju!es
13 april 2005, 17:22
dit is precies wat GMail NIET wil.
Wat willen ze niet? Dat iedereen een Gmail account krijgt?! Als dat zo is moeten ze geen invites meer weggeven, toch?! |-)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.