View Full Version : Engelse termen in Ned. Outlook
Ambtenaar
22 maart 2005, 08:22
Twee weken geleden heb ik de Engelse versie van Outlook 2002 op mijn computer geïnstalleerd. Later is daar de Nederlandse versie 2003 voor in de plaats gekomen, maar nu is mijn Outlook tweetalig: in het linker venster staat 'Sent Items' ipv 'Verzonden items, 'Deleted items' ipv 'Verwijderde items', etc., Ik heb geprobeerd de namen van die mappen te wijzigen, maar daarvoor moet ik volgens Outlook speciale rechten hebben.
Iemand enig idee hoe ik alles in het Nederlands kan krijgen?
:^) Leo.
herbert
22 maart 2005, 09:07
Engelse versie verwijderen en de Nederlandse opnieuw installeren, lijkt me demeest handige variant
Ambtenaar
22 maart 2005, 11:08
Dat leek mij ook de meest voor de hand liggende optie, maar de Engelse versie had ik al verwijderd voordat ik de Nederlandse installeerde! Hoogst waarschijnlijk is er nog wat Outlook-info in de computer is achtergebleven na de verwijdering van die Engelse versie en dat die info bij de installatie van de Nederlandse versie weer naar boven komt. En dat is natuurlijk geen ramp, maar het irriteert me een beetje.
Leo.
Ambtenaar
22 maart 2005, 18:47
Laat maar. Ik heb alles wat met Office te maken heeft van mijn computer verwijderd en het hele verhaal opnieuw geïnstalleerd. En zowaar: 't probleem is opgelost!
(proud) Leo
kater
23 maart 2005, 17:58
Zie, problemen lossen vanzelf op, je hoeft het maar te vragen en je vindt het zelf. (proud) ;-) (C) (C) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (@) (P)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.