PDA

View Full Version : Casema

kater
21 maart 2005, 10:02
Planet ADSL is goed, heb er jaren met plezier bijgezeten.

Casema is goedkoper en sneller.
En vroeger waren er inderdaad heel veel klachten.
Gelukkig met het moderne glasvezelnetwerk en de zeer goede helpdesk (die Casema nu heeft) kan je er gerust op over stappen.

Nu 1 week Casema en zeer tevreden, ook over hun helpdesk.
Ook bij een paar kennissen aangesloten, waarvan 1 nu al 3 maanden en zij zijn ook dit tevreden.

Casema heeft ook een hele goede newsserver.

Gekwordikervan
22 maart 2005, 00:36
Pls, Kater laat me toch niet lachen.

Zit zelf al van af juni vorig jaar bij Casema, deze heeft hun aansluiting via Wanadoo.
Als je problemen hebt met kabel internet, dan bel je Casema, die verwijzen je door naar Wanadoo, die sturen je terug naar Casema. En zo gaat het 2 tot 3 dagen door. Helemaal debiel wordt je ervan. En nog niks geregeld. Brieven en e-mails schrijven haalt nix uit. Nooit antwoord op gehad.

Dus zelf maar aan het knutselen geweest en lopen als een trein.

kater
22 maart 2005, 13:05
Ik heb dit jaar bij meerdere mensen Casema geïnstalleerd en 2 x de helpdesk nodig gehad. Ging perfect, werd meteen goed en snel geholpen. Door Casema.
Van mij krijgt de helpdesk van Casema een 10.

Coen
22 maart 2005, 13:50
Pls, Kater laat me toch niet lachen.

Zit zelf al van af juni vorig jaar bij Casema, deze heeft hun aansluiting via Wanadoo.
Als je problemen hebt met kabel internet, dan bel je Casema, die verwijzen je door naar Wanadoo, die sturen je terug naar Casema. En zo gaat het 2 tot 3 dagen door. Helemaal debiel wordt je ervan. En nog niks geregeld. Brieven en e-mails schrijven haalt nix uit. Nooit antwoord op gehad.

Dus zelf maar aan het knutselen geweest en lopen als een trein.

Dat kan zijn, maar hij heeft het nu over Casema en niet over Wanadoo. er zijn nl klanten @wanadoo.nl en klanten @casema.nl.

kater
26 maart 2005, 11:38
Bedankt Coen.
Casema is niet hetzelfde als Wanadoo.
Ook al gaat Wanadoo kabel over de Casema kabel.
Casema heeft een eigen helpdesk, eigen newserver, etc.
Via de KPN lijn met bijvoorbeeld ADSL, gaan toch ook veel meer providers en die zijn ook niet allemaal hetzerlde.

namtrop
22 mei 2005, 19:19
Wij zij nu een half jaar geaboneerd via casema (met het goodkoopste tarief) en zijn zeer tevreden. De snelheid is prima en de helpdesk ongebruikt. <;:o)