PDA

View Full Version : Koppeling in emailbericht werkt niet.

Buska
19 maart 2005, 13:08
Als ik n emailbericht krijg met daarin n koppeling (link) , zoals die van dit nieuwe ComputerIdeeForum om de hernieuwde aanmelding te bevestigen , gebeurt r niets.
Met de rechtermuisknop die snelkoppeling kopieeren en plakken in t adresveld werkt wel.
Waarom werkt t normaal linksklikken op de koppeling in t emailbericht niet ? is de vraag , of hoe krijg ik dat (weer) voor elkaar ?
Ik heb W-XP-SP2 en Norton IS05.

Vast wel iemand die me dat wil uitleggen.

Groet,

Buska [tamelijk nieuw ook in fora dus iets niet okee gewoon even zeggen en uitleggen].

BenF
19 maart 2005, 13:26
Buska
Heb je Outlook misschien in gesteld staat op RTF indeling ipv HTML,
Zie outlook .Extra,Opties.Email indeling en kies bij bericht indeling voor HTML

BenF
suc6

@pproximately
19 maart 2005, 13:35
of Scanner blok mischien??

Buska
19 maart 2005, 16:03
1. In OE verschijnen na Extra > Opties 10 tabbladen waaronder geen Emailindeling. Wel n tabblad Verzenden met HTML keuzes , maar ook geen tabblad ŽOntvangen(?)Žofzo. Ik heb de tabbladen doorgekeken..
Ik heb OE 6 (W-XP-SP2).
Kun je me verder leiden ?
------------------------------------
2. Wat is n Scanner blok ?
------------------------------------

Groet,

Buska.

cve
19 maart 2005, 18:06
In Internet explorer tabblad Extra>internet opties>programma`s en dan vinkje "controleren of IE de standaardbrowser is aanvinken en daarna webinstellingen herstellen aanklikken. Bij mij deed het het allemaal weer daarna.

Groet,
CVE :-)

BenF
19 maart 2005, 19:33
Probeer eens Tabblad Beveiliging
En bij "Afbeeldingen downloaden", het vinkje voor "Afbeeldingen en andere inhoud in HTML email blokkeren",weg te halen.
Zoniet dan weet k het niet Sorry.
Suc6

Buska
19 maart 2005, 19:34
:-| ;-)

Ik had r niet veel vertrouwen in , omdat ik dacht t gaat om OE , niet om IE , maar jawel !
Hoe kan dat ?
(F) voor cve !

Buska.

formule1
9 januari 2006, 22:05
ik had dit probleem ook,nu werk het gelukkig.
bedankt CVE

sjouwer
10 januari 2006, 08:49
:-| ;-)

Ik had r niet veel vertrouwen in , omdat ik dacht t gaat om OE , niet om IE , maar jawel !
Hoe kan dat ?
(F) voor cve !

Buska.oe is een onderdeel van ie en ze hebben samen die internetopties in je configuratiescherm

gompy
15 februari 2006, 11:57
Ik kon de link ook niet aanklikken en zag deze vraag. En ik heb het advies van cve opgevolgd. Nu werkt het weer perfekt. bedankt voor de uitleg.
(Y) groetjes gompy