View Full Version : Koppeling in emailbericht werkt niet.
Buska
19 maart 2005, 13:08
Als ik n emailbericht krijg met daarin n koppeling (link) , zoals die van dit nieuwe ComputerIdeeForum om de hernieuwde aanmelding te bevestigen , gebeurt r niets.
Met de rechtermuisknop die snelkoppeling kopieeren en plakken in t adresveld werkt wel.
Waarom werkt t normaal linksklikken op de koppeling in t emailbericht niet ? is de vraag , of hoe krijg ik dat (weer) voor elkaar ?
Ik heb W-XP-SP2 en Norton IS05.
Vast wel iemand die me dat wil uitleggen.
Groet,
Buska [tamelijk nieuw ook in fora dus iets niet okee gewoon even zeggen en uitleggen].
Buska
Heb je Outlook misschien in gesteld staat op RTF indeling ipv HTML,
Zie outlook .Extra,Opties.Email indeling en kies bij bericht indeling voor HTML
BenF
suc6
@pproximately
19 maart 2005, 13:35
of Scanner blok mischien??
Buska
19 maart 2005, 16:03
1. In OE verschijnen na Extra > Opties 10 tabbladen waaronder geen Emailindeling. Wel n tabblad Verzenden met HTML keuzes , maar ook geen tabblad ŽOntvangen(?)Žofzo. Ik heb de tabbladen doorgekeken..
Ik heb OE 6 (W-XP-SP2).
Kun je me verder leiden ?
------------------------------------
2. Wat is n Scanner blok ?
------------------------------------
Groet,
Buska.
In Internet explorer tabblad Extra>internet opties>programma`s en dan vinkje "controleren of IE de standaardbrowser is aanvinken en daarna webinstellingen herstellen aanklikken. Bij mij deed het het allemaal weer daarna.
Groet,
CVE :-)
Probeer eens Tabblad Beveiliging
En bij "Afbeeldingen downloaden", het vinkje voor "Afbeeldingen en andere inhoud in HTML email blokkeren",weg te halen.
Zoniet dan weet k het niet Sorry.
Suc6
Buska
19 maart 2005, 19:34
:-| ;-)
Ik had r niet veel vertrouwen in , omdat ik dacht t gaat om OE , niet om IE , maar jawel !
Hoe kan dat ?
(F) voor cve !
Buska.
formule1
9 januari 2006, 22:05
ik had dit probleem ook,nu werk het gelukkig.
bedankt CVE
sjouwer
10 januari 2006, 08:49
:-| ;-)
Ik had r niet veel vertrouwen in , omdat ik dacht t gaat om OE , niet om IE , maar jawel !
Hoe kan dat ?
(F) voor cve !
Buska.oe is een onderdeel van ie en ze hebben samen die internetopties in je configuratiescherm
gompy
15 februari 2006, 11:57
Ik kon de link ook niet aanklikken en zag deze vraag. En ik heb het advies van cve opgevolgd. Nu werkt het weer perfekt. bedankt voor de uitleg.
(Y) groetjes gompy
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.