PDA

View Full Version : Muis laad niet bij wanneer computer uitgeschakeld

bnavest
18 March 2005, 19:13
Hallo,

Ik heb een nieuwe muis met oplader, dit product kan ik aansluiten op de muispoort en USB, het laatste is het geval. Echter wanneer ik de computer uitschakel en de muis op de oplader zet, laad hij niet bij, dit doet hij alleen wanneer de computer aan staat.

Heeft iemand hier een oplossing voor.

elmo
18 March 2005, 19:43
Zit er een voedingsstekker bij de muis voor dat basisstation?

svcd
18 March 2005, 19:59
Als de computer niet aan staat maakt de voeding geen stroom dus kan je muis ook niet via USB/muispoort worden opgeladen. Daarom zit er ook altijd een ac adapter bij je muisoplaadstation.

bnavest
18 March 2005, 23:05
Nee zit er niet bij.....
Is het niet mogelijk om in de bios wat aan te zetten zodat de USB of muisport continu stroom krijgt?

KaleKopHagenees
19 March 2005, 14:31
bnavest

dat is balen (N) , er moet toch altijd een aparte voedingstekker bij zitten.

Welk merk is het dan? Bij logitech leveren ze hem standaard er bij!

KaleKopHagenees

kater
19 March 2005, 15:42
Koop een USB splitter met voeding. Zorg ervoor dat de voeding niet wordt uitgeschakeld, als je de computer volledig van de spanning (220 volt) afhaald.
Zet de USB stekker van de lader op deze USB hub (splitter) en hij wordt ook geladen, als de computer uit staat.
Logitech levert niet altijd een aparte voeding erbij, kijk maar op hun site KaleKopHagenees. ;-)

bnavest
22 March 2005, 13:24
Koop een USB splitter met voeding. Zorg ervoor dat de voeding niet wordt uitgeschakeld, als je de computer volledig van de spanning (220 volt) afhaald.
Zet de USB stekker van de lader op deze USB hub (splitter) en hij wordt ook geladen, als de computer uit staat.
Logitech levert niet altijd een aparte voeding erbij, kijk maar op hun site KaleKopHagenees. ;-)

Bedankt, hier kan ik wat mee.

Het was een krijgertje (Merkloos) dus daar zal het hem wel in zitten.
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reactie.